בעלי הרכב בישראל מדווחים שבקיה פיקנטו נוח ונח לחניה צפופה בערים הגדולות, אבל הספסלים הקדמיים מתחממים מאוד בקיץ הישראלי. נהגים ישראלים מציינים ששרותי ההנעה והגרירה מהירים יחסית, אך חלק מהמוסכים מתקשים באבחון תקלות קטנות.
✗חלק מהבעלים נתקלים בהמתנות ארוכות במוסכים מורשי היבוא
✗מנועים חלשים יחסית (1.0 או 1.2 ליטר) שמגבילים ביצועים בכבישים מהירים
✗רמת גימור בסיסית בתצורת המפרט הנמוכה בישראל
✓עלות אחזקה נמוכה יחסית למרבית ההאצ'בקים בישראל
✓צריכת דלק נמוכה ביותר (כ-17-19 קילומטר לליטר במציאות בישראל)
✓עלות אחזקה זולה במיוחד (ביטוח זול, חלקים זולים וזמינים)
יש לי את הרכב הזה כבר כמה שנים ואני מאוד מרוצה ממנו. רכב מאוד אמין שכמעט ולא היו לי איתו תקלות. אחד היתרונות הגדולים שלו בעיניי הוא שהוא קומפקטי ונוח, מה שהופך את החניה ליותר פשוטה בתור אחת שגרה בתל אביב
שי· 4/5 ★· 2015
אחלה אוטו, מאוד קומפקטי ושימושי וגם זריז ומהיר! נהנה ממנו, אך לאחרונה התחילו בעיות ונאלצתי להחליף ממיר קטליטי שהוביל לבעיות אחרות..
נדלקת נורת מנוע על זיהום אוויר